Consumatorii, nemulțumiți de serviciile sau bunurile achiziționate, au dreptul să ceară să le fie reparate prejudiciile. O familie din Chișinău, care a avut neînțelegeri cu un producător de mobilă, și-a făcut dreptate abia după ce a sesizat Agenția pentru Protecția Consumatorului (APC). Un agent economic a fost obligat să onoreze condițiile stipulate într-un contract în valoare de 97.000 de lei, după ce clientul său s-a adresat la APC. Potrivit informațiilor prezentate de către Agenție, familia a semnat cu un producător de mobilă un contract pentru confecționarea a 14 uși. După întocmirea contractului, clientul a achitat în avans suma de 97.000 de lei. Producătorul, însă, a livrat ușile cu o lună și jumătate mai târziu decât era termenul limită stabilit în contract. Mai mult, la livrare consumatorul a constatat că ușile erau cu defecte. De asemenea, lucrările de montare au fost efectuate necalitativ. Nemulțumit de lucrările efectuate, consumatorul a depus o reclamație prealabilă la agentul economic și a cerut îndepărtarea defectelor. Pentru că acesta nu a soluționat problema, consumatorul a depus o petiție și la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Astfel, după intervenția inspectorilor de la Direcția control produse industriale și servicii din cadrul APC, agentul economic a livrat produsele, așa cum au fost solicitate de către client.