Serviciul Fiscal de Stat a lansat funcționalități noi în cadrul serviciului ”Declarație electronică”. Acestea vor permite semnarea și transmiterea multiplă, gestionarea accesului dărilor de seamă fiscale, dar și gestionarea accesului în cadrul serviciului pentru utilizatorii companiei. Prin funcționalitatea de semnare și transmitere multiplă, fiecare contribuabil (după crearea pachetului de rapoarte fiscale) va reuși să le selecteze pe toate, să le semneze printr-o singură operațiune și să le expedieze printr-un singur click. Cea de-a doua funcționalitate vine să faciliteze procesul de repartizare a împuternicirilor, de către conducător, utilizatorilor în cadrul serviciului. Prin urmare, utilizatorii au posibilitatea creării și vizualizării doar a dărilor de seamă pentru care au accesul configurat. Această funcționalitate asigură securitatea datelor companiei împotriva accesării neautorizate de către toți utilizatorii care au acces la acest serviciu. Totodată, funcționalitatea dată asigură politicile de securitate sau alte reglementări interne cu privire la dreptul de acces și prelucrare date. Potrivit SFS, ”Declarația electronică” constituie un instrument eficient de creare, verificare şi transmitere a dărilor de seamă fiscale în regim on-line, cu aplicarea semnăturii electronice eliberate de către prestatorii acreditați în domeniu. Serviciul este pus la dispoziția contribuabililor pentru o raportare electronică fiscală.