Operațiunea de preluare a magazinelor ”Alina Electronic” de către ”BOMBA” nu ridică obstacole semnificative în calea concurenței efective pe piața din Republica Moldova sau pe o parte substanțială a acesteia, în special prin crearea sau consolidarea unei poziții dominante. Concluzia aparține Consiliului Concurenței, care a examinat operațiunea de concentrare economică, din punct de vedere al compatibilității acesteia cu mediul concurențial normal. Întreprinderea ”BM Technotrade” S.R.L., care deține marca comercială ”BOMBA”, a anunțat autoritatea de concurență că intenționează să preia controlul  asupra ”AV Electronic” SRL – companie care deține marca comercială ”Alina-Electronic” și marca comercială ”Expert în tehnică! Alina electronic”, încă în luna mai. În luna august, autoritatea a autorizat operațiunea. În urma tranzacției, rețeaua de magazine BOMBA va avea 16 centre comerciale. Astfel, la cele 8 existente se adaugă tot atâtea preluate de la ”AV Electronic” SRL. Toate vor activa sub marca comercială BOMBA. Genul de activitate, conform Clasificatorul Activităților din Economia Moldovei, a întreprinderilor implicate în operațiunea de concentrare economică este comerțul cu amănuntul al articolelor și aparatelor electrocasnice, în magazine specializate. Operațiunea a fost notificată în conformitate cu art. 22 alin. (1) al Legii concurenței. Astfel, concentrările economice, sunt supuse evaluării concentrările economice şi urmează a fi notificate Consiliului Concurenţei înainte de punerea în aplicare, atunci când cifra totală de afaceri realizată cumulativ de întreprinderile implicate, înregistrată în anul anterior operaţiunii, depăşeşte 25.000.000 lei şi există cel puţin două întreprinderi implicate în operaţiune care au realizat pe teritoriul Republicii Moldova, fiecare în parte, o cifră totală de afaceri mai mare de 10.000.000 lei în anul anterior operaţiunii.