Un abonat Moldcell a depus cerere de chemare în judecată împotriva operatorului de telefonie mobilă, invocând că i s-au încălcat drepturile prin neeliberarea facturii detaliate în volum complet. Acesta solicită și repararea prejudiciului moral, estimat la 80 de mii de lei. În motivarea acțiunii a invocat că este abonat al operatorului de prestare a serviciilor de telefonie mobilă/comunicaţii electronice Moldcell, încă din 2008. În cadrul relaţiilor de drept, în baza regulamentului de prestare a serviciilor de telefonie mobilă celulară, operatorul este obligat să prezinte, la cererea abonatului, factura detaliată referitor la serviciile prestate. Pentru executarea obligaţiei, acesta încasează, iar abonatul achită taxa de 5 lei pentru fiecare pagină a facturii detaliate. Totuși, facturile sunt incomplete şi nu conţin toate serviciile prestate. Reclamatul a precizat că, deși legislaţia privind protecţia drepturilor consumatorilor nu prevede respectarea unei proceduri prealabile, pentru a soluționa litigiul pe cale extrajudiciară, s-a adresat cu o cerere prealabilă prin care a solicitat stoparea încălcărilor menţionate şi corectarea situaţia create. Operatorul de telefonie, însă, nu a remediat situația. Reclamantul a mai indicat că încălcarea drepturilor abonaților de către pârât poartă un caracter de masă. Consumatorul susține că, deși pârâtul a recunoscut încălcările comise, a refuzat să admită cererea sa prealabilă, prin care i-a cauzat un prejudiciu moral pe care-l estimează la suma de 80 de mii de lei. Instanța de fond și Curtea de Apel Chișinău au respins solicitările reclamantului. Acesta a depus recurs la Curtea Supremă de Justiție, iar instanța a decis restituirea pricinii pentru rejudecare la Curtea de Apel Chişinău, de un alt complet de judecată.