O femeie a dat în judecată Farmacia Familiei după ce a cumpărat o pereche de ochelari și a constatat că nu i se potrivesc. Mai exact, aceasta a comandat ochelarii, pentru care a achitat 1.160 de lei. După ce a intrat în posesia lor a observat că, de fapt, ochelarii nu corespund formei feţei sale. Consumatoarea s-a adresat la farmacie pentru a înlătura neajunsul. Femeia a constatat că are acceași problemă, chiar dacă ochelarii au fost trimiși pentru a fi reparați. De această dată, femeia a cerut să-i renîntoarcă banii. Mai mult, a încercat să soluționeze litigiul pe cale extrajudiciară, însă cererea sa nu a fost satisfăcută și, prin urmare, s-a adresat în instanță. Reclamanta a solicitat încasarea daunelor morale, în valoare de 3.000 de lei, și recuperarea banilor achitați pentru ochelari. Prin hotărârea judecătoriei Ungheni a fost admisă acțiunea. Instanța a dispus să se încasese de la Farmacia Familiei suma de 1.160 de lei achitată pentru ochelari, dar și prejudiciul moral în valoare de 3.000 de lei. Farmacia Familiei a depus apel în care a motivat că instanța de fond a concluzionat greșit că femeia ar fi procurat ochelari și nu părțile componente ale acestora. La fel, a indicat că pretenția s-a referit în mod exclusiv la faptul că rama ochelarilor ar fi de o calitate necorespunzătoare, fără a invoca vreo nemulțumire în privința calității lentilelor. Curtea de Apel Bălți a admis apel, a casat decizia judecătoriei de fond și a respins acțiunea înaintată împotriva farmaciei. Decizia este cu drept de recurs la Curtea Supremă de Justiție.