Amazon.com a dominat, în 2018, piața mondială de retail, iar companiile concurente nu au reușit nici măcar să se apropie de performanțele sale. Astfel, Amazon înregistrează o creștere incredibilă pentru o companie de mărimea sa, fiind unul dintre cei mai mari retaileri din Statele Unite și din lume, atât online cât și offline, scrie profit.ro.

În Statele Unite, Amazon a încheiat anul cu o cotă de piață de aproape jumătate diin vânzările online, în creștere cu 43,5% față de 2017. Compania a generat vânzări online de 258,22 de miliarde de dolari pe piața din SUA, în 2018, respectiv o creștere de aproape 30% comparativ cu anul precedent.

Vânzările impresionante nu reprezintă singura realizare. Amazon Web Services și Amazon Advertising consemnează la rândul lor creșteri semnificative, în timp ce produsele cu sistemul de comenzi vocale Alexa rămân cele mai populare dispozitive inteligente. În același timp, compania dezvoltă magazinele offline Amazon Go și conceptul 4-Star.