Ministerul Justiției propune implementarea unui sistem informatic nou, care va permite gestiunea eficientă a totalităţii informaţiei aferente procurilor eliberate de notarii publici. Acesta se va numi SIA e-Procura. Noul sistem informatic va reduce timpul necesar eliberarii, gestiunii procurii şi regăsirii informaţiei aferente procurilor. Sistemul va asigura securitatea si integritatea informației prin implementarea unui mediu unic și centralizat de păstrare a datelor, cu politici de securitate strict reglementate de lege. Elaborarea, stocarea și verificarea procurilor autentificate notarial și se va realiza doar în format electronic. Toate procedurile urmeaza a fi efectuate prin intermediul acestui registru, cu excluderea totală a fluxurilor funcționale pe hârtie. Registratori ai SIA e-Procura sunt notarii, administrațiile publice locale, șefii de spitale și sanatorii, șefii instituțiilor de învățământ militar, comandanții militari și șefii penitenciarelor. Notarii ar urma să introducă următoarele date: 1) Date despre persoana fizică: a) numele şi prenumele; b) numărul de identificare; c) data naşterii; d) numărul și seria actului de identitate; e) adresa de domiciliu și electronică; 2) Date despre persoana juridică: a) denumirea; b) numărul de identificare (IDNO); c) sediul și adresa electronică; 3) Date despre procură: a) numărul de înregistrare a procurii din Registrul actelor notariale; b) data autentificării procurii; c) numărul procurii revocate, în cazul revocării procurii înregistrate anterior; d) data autentificării procurii revocate, în cazul revocării procurii înregistrate anterior; e) numele şi prenumele notarului care a autentificat procura iniţială, în cazul revocării procurii înregistrate anterior; f) numărul şi data declaraţiei de revocare a procurii din Registrul actelor notariale, în cazul revocării procurii înregistrate anterior. Autorul proiectului nu precizează de sume de bani va fi nevoie pentru implementarea sistemului informatic. Proiectul se află la etapa de dezbateri publice.