Consumatorii care au depistat nereguli la procurarea produselor, pot depunse sesizări online, accesând site-ul www.imipasa.md. Astfel, pot fi sesizate cazurile în care termenul de valabilitate este expirat, prețul de la raft nu corespunde cu cel de la casă, lipsește informația în limba de stat sau greutatea produsului nu corespunde cu cea indicată pe ambalaj. Sesizările utilizatorilor vor fi analizate de instituțiile de stat responsabile, iar statutul acestora va putea fi urmărit online. Agenția pentru Protecția Consumatorilor (APC) încurajează cetățenii să fie cooperanți cu inspectorii Agenției după ce depun o sesizare și să ofere informații suplimentare, dacă aceasta va fi necesar. Astfel, fiecare cetățean, care a raportat un caz fraudulos pe platformă va primi un răspuns de la instituția responsabilă în decurs de 30 de zile, fără a se deplasa la oficiul instituției pentru a depune o cerere sau pentru a afla statutul acesteia. Platforma este foarte ușor de utilizat, iar procesul de raportare durează mai puțin de 5 minute. De asemenea, platforma www.imipasa.md va permite comunicarea directă între instituțiile publice și cetățeni, și va servi drept mecanism de feedback pentru a demonstra cetățenilor că autoritățile întreprind acțiuni pentru a răspunde la cererile oamenilor.