Este un lucru foarte bine știut că pentru avocați contează cel mai mult o bună reputație și niciodată nu va fi suficient să investești în ea. Și totuși este suficient să fii bun? Iată câteva sfaturi pentru avocații care au nevoie de promovare, însă nu știu de unde să înceapă. Aceste sfaturi demonstrează încă o dată că detaliile contează:
  1. Unii avocați cred că dacă își fac lucrul bine, atunci clienții automat vor veni la el. Acest lucru este greșit. Oamenii au nevoie să le aduci aminte despre ceea ce faci.
  2. La recepții de afaceri puteți fi persoana care întâmpină oaspeții. Acest lucru vă va permite să vă prezentați tuturor oamenilor.
  3. Dacă aveți un blog cu sfaturi practice, atunci scrieți informații care sunt cu adevărat utile pentru atingerea obiectivelor de business. Acestea nu trebuie să conțină laude referitor la competența dumneavoastră și a companiei la care lucrați.
  4. Obișnuita felicitare de sărbători pe care o primește clientul dumneavoastră este una din multe altele. Găsiți o altă sărbătoare sau inventați una de care să vă bucurați și care corespunde activității dumneavoastră. Mesajele originale sunt de o mare valoare.
  5. Gândiți-vă profund asupra grupului țintă pe care îl aveți și dacă factori de decizie sunt în acest grup.
  6. Atunci când întâlniți un potențial client, focusați-vă pe nevoile sale imediate. Aceste nevoi nu neapărat pot avea legătură cu activitatea dumneavoastră. Poate că persoana în acel moment are nevoie să găsească un dentist. Dacă cunoașteți unul, recomandați-l. În acest mod, este o șansă mai mare că persoana se va gândi la dumneavoastră, atunci când serviciile oferite sunt cu adevărat necesare.
  7. Organizați lunar o cină cu colegii din breasla juriștilor. De fiecare dată puteți aborda noi subiecte, în așa fel participanții vor avea mai multe oportunități.
  8. Dezvoltați un plan de marketing asupra activităților pe care vă place să le desfășurați. Dacă vă place să scrieți, gândiți-vă la un blog. Dacă vă înțelegeți mai bine cu oamenii în particular, angajați-vă într-o muncă de voluntariat și considerați-o ca pe o activitate care vă completează practica.
  9. Focusați-vă pe avocații care sunt din generația dumneavoastră, atunci când vă gândiți la potențialele surse de referință. Avocații cu mai multă experiență au, deja, persoane la care au făcut referință în cazurile lor.
  10. Nu adoptați o personalitate de marketing falsă. Să fii tu însuți este cel mai bun mod de a vă prezenta.
  11. Nu este necesar să împărțiți cărți de vizită la toată lumea pe care o întâlniți la o recepție. Veți crea impresia de om disperat. În schimb, primiți carduri de vizită ale altor oameni, iar ulterior veți putea să le trimiteți pe e-mail datele dumneavoastră. E o șansă bună pentru oameni ca să-și reamintească de dumneavoastră.
  12. Avocații pot expedia scrisori de prezentare a serviciilor victimelor accidentelor, de exemplu. Și rapoartele de arestare poate oferi piste bune pentru avocații în apărarea penală.
  13. Dacă sperați să fiți angajat ca să vă ocupați de recurs într-un dosar, citiți atent dosarul și cazurile conexe, ca să identificați cele mai bune argumente. Fiți gata să vorbiți cu partea în dosar despre acest caz fără a apela la notițe.
  14. Puteți face postări pe Twitter, în orele de maximă audiență. Însă fiți atent, dacă reprezentați pe cineva în instanță sau aveți o întâlnire cu un client.
  15. Pentru avocații în apărarea penală: Dacă un avocat din altă arie de practică, care este o sursă bună de recomandare, are necazuri cu copilul, de exemplu, luați în calcul ideea de a vă apuca de caz gratuit.
  16. Oamenii au uneori nevoie să fie convinși că problema lor este suficient de gravă pentru a vă angaja. Depinde de dumneavoastră cum îi convingeți. Acestea fiind spuse, ar fi bine să atenționați o persoană că nu are nevoie de avocat, atunci când problema lor nu cere implicarea unuia. E mai bine să procedați corect. Este o modalitate bună de a construi încrederea.
  17. Mergeți la evenimentele organizate de Barouri. Avocații vorbesc numai de persoane pe care le cunosc, dacă nu vă văd, nu se vor gândi la dumeavoastră.
  18. Instalați Google Analytics pe site-ul dumneavoastră. Acesta detaliază termenii de căutare de pe site-ul dumneavoastră. De asemenea, puteți determina care sunt cei mai populari termeni de căutare.
  19. Implicați-vă în voluntariat cu diverse grupuri juridice și comunitare. Munca de voluntariat vă dezvoltă cele mai bune abilități, chiar dacă acest lucru nu vă place.
  20. Cel mai bun discurs? „Bună, eu sunt avocat. Tu ce faci”?
  21.  Vorbiți la un seminar de educație juridică numai atunci când credeți că este unul interesant și va aduna multă lume.
  22.  Este important să fiți vizibil, să vă întâlniți cu oameni diverși. Desigur, sunt zile când nu aveți chef de acest lucru, însă consecvența contează.
  23.  Dacă ați dezvoltat un site este bine să aveți și un blog. Adăugați conținut nou zi de zi, deoarece algoritmul Google preferă conținutul original și adaptat al siteurilor. Conținutul nu trebuie să fie sub forma unui post lung, științific. Un paragraf sau două, cu un link recent la ceva interesant și relevant pentru practică, este suficient ca să obțineți trafic.
  24. Reputația bună este cel mai bun instrument de marketing. Este nevoie de o viață întreagă pentru a o construi și doar un incident negativ ca s-o distrugeți.
  25. Înainte să vă întâlniți cu un potențial client și dacă este vorba despre o companie, ar fi bine să verificați pe site-urile oficiale toate informațiile despre legalitatea acesteia, cercetați toate rapoartele de activitate și consultați Google News pentru a vedea ce știri au vizat această companie.
  26. Niciodată nu criticați o companie de renume într-un post pe blog. Nu știți niciodată când aceasta ar putea fi în măsură să vă angajeze.
  27. Promovați-vă prin munca care vă place și nu munciți numai ca să aveți cu ce vă plăti facturile.
  28. Citiți publicațiile de afaceri din localitate pentru a înțelege mai bine nevoile juridice ale companiilor, precum și domeniile în care oamenii vor avea nevoie de sfaturi juridice pentru viitor.
  29. Dacă redirecționați potențialii clienți către alți avocați, anunțați-i despre acest lucru. Ei vor aprecia că i-ați recomandat și vor ține minte că ați făcut acest lucru pentru ei.
  30. Puteți lua în calcul predarea în cadrul unei instituții de învătământ. Veți acumula experiență, iar studenții constituie surse bune de recomandare.
  31. Comunicarea cu reporterii poate fi un lucru bun. Pentru a câștiga respectul lor, trebuie să dați dovadă de experiență autentică într-un anumit domeniu. Încercați să răspundeți la toate întrebările lor.
  32. Mulți clienți angajează mai degrabă avocați, decât firme de avocatură.
  33. Oferiți-le oamenilor mai degrabă o scurtă descriere a activității dumneavoastră, decât să indicați titlul.
  34. Mergeți la evenimente mai mult pentru a da, decât a lua.
  35. Nu vă lăudați. Nu veți fi luat în serios și nimeni nu angajează avocați care nu sunt luați în serios.
Sursa: ABA Journal