Ministerul Finanţelor a emis un Ordin prin care precizează ce tip de hârtie poate fi utilizată de către agenţii economici care dispun de un sistem computerizat de evidenţă primară şi care beneficiază de dreptul imprimării de sine stătător a facturilor fiscale şi anexelor la aceasta. Astfel, agenţii economici care au acest drept vor utiliza hârtia prevăzută cu însemne de protecţie utilizată la imprimarea de sine stătător a facturilor fiscale, care va dispune:
  • de cel puţin un însemn de protecţie din cele specificate la pct.2 al Ordinului Ministerului Finanţelor nr.115 din 06.09.2010 (hârtie specială care nu are luminiscenţă în raze ultraviolete, rozete, microtext, cod cu bare etc.) sau
  • oricare alt însemn de protecţie (de exemplu: emblema întreprinderii, logotipul, antetul etc.) stabilit de către agentul economic şi aprobat prin ordin intern.
Ordinul Ministerului Finanţelor cu privire la aprobarea şi completarea formularului tipizat de document primar cu regim special „Factură fiscală” urmează să fie publicat în Monitorul Oficial. Instrucțiunile de completare a formularului tipizat de document primar cu regim special „Factură fiscală” se găsesc în Anexa nr.5 a Ordinului Ministerului Finanţelor nr.115.