Un bărbat a vrut să afle de la CRIS Registru (în prezent, Agenția Servicii Publice) de câte ori a fost accesată informația în privința sa și actele ce au fost emise pe numele său din Registrele de stat. La fel, acesta a solicitat să i se spună cine a efectuat accesările, care a fost scopul și temeiul juridic ce a stat la baza efectuării acestora. În acest sens, bărbatul a trimis un demers către instituție, la care nu a primit niciun răspuns.
Astfel, s-a adresat în instanță împotriva CRIS Registru cu cerere de chemare în judecată, invocând faptul că cererea sa nu a fost soluționată în termen legal. Pentru asta el a cerut prejudiciu moral de 10.000 de lei. În cererea de cheamare în judecată, bărbatul a a făcut trimitere la art. 1 alin. (2), art. 16 alin. (1) și art. 17 și 25 ale Legii contenciosului administrativ. Prin decizia instanței de fond, cererea reclamantului a fost admisă parţial şi s-a constatat nesoluționarea cererii de către CRIS Registru, în termen legal. Instanța a dispus încasarea sumei de 1.000 de lei cu titlu de prejudiciu moral, pentru nesoluționarea cererii. Reprezentanții CRIS Registru au depus apel, prin care au cerut casarea deciziei instanței de fond și respingerea acțiunii. Apelul a fost admis și s-a casat parțial hotărârea Judecătoriei Chișinău, în partea încasării prejudiciului moral. În rest, hotărârea Judecătoriei Chișinău a fost menținută fără modificări. Decizia este definitivă şi executorie, însă poate fi atacată cu recurs la Curtea Supremă de Justiţie.