Angajatorii nu vor mai trebui să completeze Formularul REV1 ”Ancheta persoanei asigurate”, care se utiliza pentru aplicarea procedurilor de deschidere a contului personal al persoanei fizice în structurile teritoriale ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale (CNAS), sau introducerea modificărilor în cazul schimbării datelor, restabilirea certificatului de asigurări sociale în cazul pierderii sau inutilităţii. CNAS anunță că utilizarea formularului REV 1”Ancheta persoanei asigurate” a fost exclusă de la începutul lunii februarie. Astfel, plătitorii de contribuţii nu vor mai avea obligativitatea completării anchetei REV1 în scopul atribuirii codului personal de asigurări sociale (CPAS) pentru persoane nou angajate în cadrul entităţii economice. Codurile CPAS vor fi atribuite în mod automatizat de către CNAS, după ce informaţia din Darea de seamă IPC 18 va fi importată în SI ”Protecţie socială”, fără codul CPAS. Ulterior, angajatorii vor accesa pagina web oficială a CNAS (www.cnas.md) pentru vizualizarea codului CPAS atribuit şi  îl vor utiliza în următoarea dare de seamă IPC 18. Amintim că, de la începutul acestui an Forma IPC18 privind reținerea impozitului pe venit, a primelor de asigurare obligatorie de asistență medicală și a contribuțiilor de asigurări sociale de stat obligatorii calculate, se prezintă lunar, până la data de 25 a lunii următoare celei de gestiune Serviciului Fiscal de Stat (SFS). Ulterior, SFS remite către CNAS indicatorii aferenți bugetului asigurărilor sociale de stat. Darea de seamd Forma IPC18 se prezintă pe suport de hârtie sau utilizând metode automatizate de raportare electronică.