Procurile eliberate de către notaria ar putea fi înscrise într-un registru electronic. Ministerul Justiţiei anunţă iniţierea procesului de elaborare a proiectului Hotărîrii Guvernului cu privire la aprobarea Conceptului tehnic al Sistemului informațional automatizat ”Registrul unic al procurilor". Instituția precizează că este nevoie de sistemul automatizat pentru a fi asigurat un controlontrol eficient asupra accesului la informaţia privind procurile (valabilitate, termen, substituire). La fel, acest fapt va duce la dezvoltarea procurii electronice în calitate de document electronic. Proiectul Hotărârii Guvernului urmează să conțină scopurile, sarcinile și funcțiile de bază ale Sistemului informațional automatizat ”Registrul unic al procurilor", structura organizațională, baza legală necesară pentru crearea și exploatarea acestuia, spațiul informațional, funcțional și tehnologic al sistemului, infrastructura tehnologică și măsurile de asigurare a securității și protecției informației. Iar pentru a eficientiza procesul de elaborare a hotărârii, Ministerul Justiției solicit implicarea subiecților interesați prin prezentarea propunerilor în acest sens. Un proiect similar, pentru crearea Registrului Unic al Procurilor, a fost propus pentru consultări publice încă în anul 2016. În nota informative a documentului de atunci se preciza că Registrul este destinat ca să fie o platforma unica de elaborare, stocare si verificare a procurilor autentificate notarial, doar în format electronic. Documentul propus în 2016 mai propunea ca toate procedurile să fie efectuate prin intermediul registrului, cu excluderea totală a fluxurilor funcționale pe hârtie.