Camera Notarială din Republica Moldova anunță concurs de selectare a unei companii pentru pestarea serviciilor de evidență contabilă. În sarcina acesteia va fi inclusă ținerea evidenţei contabile şi fiscale. Alte obligațții vor fi:

  • Prezentarea, la solicitarea Beneficiarului, a rapoartelor privind lucrul efectuat;
  • Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare şi fiscale către Inspectoratul Fiscal de Stat (IFS), Casa Teritorială de Asigurări Sociale, Compania Naţională de Asigurări în Medicină şi organele de statistică în termenele, condiţiile şi formele, prevăzute de legislaţia în vigoare;
  • Întocmirea, la solicitarea orală sau în scris (email, sms) a Beneficiarului, a ordinelor de plată, cererilor de schimb valutar și altor documente bancare în sistemul de deservire bancară la distanță (sistemul client – bancă sau internet banking) sau pe suport hârtie și transmiterea acestora către bancă;
  • Prelucrarea extraselor bancare in programul contabil specializat;
  • Perfectarea și eliberarea, evidența si păstrarea, facturilor fiscale de livrare a Beneficiarului;
  • Perfectarea documentelor aferente relațiilor de muncă a Beneficiarului cu angajații săi și procesului de salarizare, inclusiv, dar nelimitandu-se la: calculul concediului anual de odihna, calculul concediilor medicale, calculul concediului nefolosit, plata salariilor prin intermediul contului bancar conform listelor de plata, intocmirea si prezentarea angajatilor Beneficiarului a fiselor de calcul personale, prezentarea darilor de seama privind salarizarea catre organele abilitate de stat;
  • Consultarea Beneficiarului în domeniul contabilităţii şi legislaţiei fiscale a Republicii Мoldova;
  • Întocmirea proiectului de buget pe cheltuieli si venituri, la solicitarea Beneficiarului;
  • Întocmirea raportului de executare a bugetului pe cheltuieli si venituri, pentru anul precedent;
  • Raportarea lunara a contributiilor obligatorii achitate de catre notari si datorate catre Beneficiar;
  • Întocmirea actelor de verificare privind contributiile obligatorii achitate de catre notari in conturile Beneficiarului si prezentarea acestora pentru contrapunerea cu contabilitatea notarilor;
  • Întocmirea actelor de verificare privind procedurile succesoriale achitate de catre notari in conturile Beneficiarului, si prezentarea acestora pentru contrapunerea cu contabilitatea notarilor;
  • Întocmirea lunara a actelor de achizitie a serviciilor de locatiune, inclusiv cheltuielilor aferente serviciilor comunale;
  • Evidenta si achitarea serviciilor prestate de catre formatori in favoarea Beneficiarului;
  • Achizitionarea si mentenanta lunara din contul Executantului a programului specializat de contabilitate 1C versiunea 8.

Data limită de prezentare a ofertelor este 10 februarie.