Justițiabilii sunt nemulțumiți de lipsa locurilor de parcare lângă Curtea de Apel Comrat și recomandă amenajarea acestora. Conform datelor prezentate în Raportul privind gradul de satisfacţie al justiţiabililor, în baza sondajului petrecut în cadrul instanței, în perioada 3 – 20 decembrie 2018, 45 la sută dintre respondenți au spus că au întâlnit dificultăți în atunci când au trebuit să-și parcheze autovehiculul.

În schimb, 57 la sută dintre persoanele intervievate au zis că la Curtea de Apel Comrat poți să ajungi ușor cu transportul public. De asemenea, 77% dintre respondenți consideră că judecătoria este confortabilă, adică sunt locuri pentru așteptare, este curat, sunt scaune și aparate de cafea/apă.

Activitatea personalului instanței este, la fel, apreciată pozitiv. De exemplu, 85 la sută dintre respondenți spun că angajații au manifestat bunăvoință, respect, politețe și dispoziția de a-i ajuta, 88% afirmă că au fost consultați în limba pe care o înțeleg, iar 87 la sută au răspuns că au primit toate informațiile de care au avut nevoie. Întrebați dacă personalul instanței admite erori în activitate și încalcă termenele prevăzute, șapte la sută au răspuns afirmativ, 81% au dat un răspuns negativ, iar restul nu sunt indeciși.

Cu toate acestea, circa 36% dintre persoanele care au participat la sondaj au spus că examinarea celei mai recente cauze la care au participat nu s-a început conform graficului. La fel, 30 la sută dintre respondenți au spus că ședințele sunt amânate des. Totuși, 77% spun că dosarul a fost examinat într-un termen rezonabil.

Potrivit datelor prezentate, 44 la sută dintre persoanele intervievate au spus că au așteptat mai puțin de zece minute până personalul instanței i-a deservit, 33% au zis că până la 20 de minute, 16% - până la 45 de minute, 3%- până la o oră și 4% au răspuns că mai mult de o oră.

În cadrul sondajului au fost intervievaţi 209 de respondenţi, însă a fost posibil de analizat 197 de anchete.