Pe 19 august s-a desfășurat ceremonia de decernare a distincțiilor învingătorilor concursurilor ”Marca comercială a anului” și ”Premiul pentru realizări în domeniul calității” – ”Gala Businessului Moldovenesc”, care a avut loc în premieră, în format online.

Evenimentul a fost organizat de Camera de Comerț și Industrie (CCI) a Republicii Moldova, în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) și implicarea Centrului Național Anticorupție (CNA). Prin intermediul evenimentului transmis live au fost nominalizați participanții și anunțate rezultatele concursurilor, iar premiile au fost transmise la sediul companiilor.

La ediţia din acest an a concursului ”Marca comercială a anului” s-au înscris 82 de participanți, care au concurat la 14 nominalizări şi 11 categorii ale concursului.

Participanților le-au fost înmânate premiile conform următoarelor nominalizări:

  • ”Debutul anului” - 7 companii premiate;
  • ”Aprecierea consumatorului” - 3 companii;
  • ”Export” - 3 companii;
  • ”Inter” - 4 companii;
  • ”Marcă consacrată” - 4 companii;
  • ”Rebranding” - 2 companii;
  • ”Responsabilă Social” - 8 companii;
  • ”Liderul Anului” - 12 companii;
  • ”Femeia în afaceri” - 5 companii ;
  • ”IMM-ul Favorit al Anului” - 2 companii;
  • ”Reputație și încredere” - 14 companii;
  • ”Contribuţie importantă la dezvoltarea durabilă”, nominalizare introdusă în parteneriat cu PNUD Moldova - 3 companii premiate.

Totodată, în acest an, concursul ”„Marca comercială a anului” a fost completat cu o nouă nominalizare – ”Implementarea standardelor de integritate în sectorul privat”, fiind premate alte 12 companii.

”Marca comercială a anului” a fost la cea de-a XVII-a ediţie. Concursul ”Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor” s-a aflat la ediția a VI-a.