Serviciul Fiscal a completat baza generaliată a practicii fiscale cu explicații privind modul de impozitare a venitului persoanei fizice obținut sub formă de cadouri, premii, câștiguri în cadrul desfășurării de către întreprindere a acțiunilor de publicitate, care cad sub incidența noțiunii de campanie promoțională.

SFS notează că, conform art. 12 pct. 14) din Codul fiscal, noţiunea de câştiguri în scopul impozitării reprezintă veniturile brute obţinute de la jocurile de noroc, loterii şi de la campaniile promoţionale atât în formă monetară, cât şi nemonetară. 

Totodată, potrivit art. 901 alin. (33) liniuța a doua din Codul fiscal, fiecare plătitor de câştiguri urmează să reţină şi să verse la buget un impozit în mărime de 12%, din câştigurile de la campaniile promoţionale în partea în care valoarea fiecărui câştig depăşeşte mărimea scutirii personale stabilite la art.33 alin.(1) din Codul fiscal. 

De asemenea, potrivit art. 20 lit. p2) din Codul fiscal, câştigurile de la campaniile promoţionale în partea în care valoarea fiecărui câştig nu depăşeşte mărimea scutirii personale stabilite la art.33 alin.(1) din Codul fiscal, reprezintă sursă de venit neimpozabilă.