Rețeaua de magazine Fidesco devine parte a rețelei Linella. Consiliul Concurenței a anunțat că a autorizat și a declarat compatibilă cu mediul concurențial operațiunea de concentrare economică care se referă la preluarea de către „Moldretail Group" SRL (titularul mărcii - "Linella") a controlului asupra Companiei Industriale de Comerț ,,Fidesco" SRL (titularul mărcii - "Fidesco").

Operațiunea de concentrare economică ce urmează a se realiza prin achiziționarea cotei de 100% din capitalul social al CIC "Fidesco" SRL de către "Moldretail Group" SRL a fost notificată autorității de concurență în vara acestui an.

Cele două companii implicate în operațiunea de concentrare economică desfășoară activitate de comercializare cu amănuntul al produselor preponderent alimentare de consum curent.

Moldretail Group preia și marca Fidesco, urmând să decidă sub ce marcă vor active magazinele rețelei achiziționate în urma unei analize.

Rețeaua Fidesco deținea în țară circa 35 de magazine.

În urma evaluării operațiunii de concentrare economică notificată, Consiliul Concurenței a constatat că operațiunea este compatibilă cu mediul concurențial.

Totodată, Consiliul Concurenței a precizat că urmează să monitorizeze timp de 3 ani comportamentul întreprinderii ,,Moldretail Grup" SRL pe piețele relevante stabilite, precum și să monitorizeze respectarea prevederilor "Codului de bune practici privind relația dintre lanțurile de unități comerciale cu profil alimentar și furnizorii de produse", asumate de către companie.