O familie nemulțumită de serviciile fitness și de organizarea activităților sportive de către o sală de sport a reușit să-și restituie banii achitați conform contractului. Cazul a fost soluționa după implicarea Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.

Potrivit autorității, agentul economic a refuzat inițial să revendice dreptul consumatorilor asupra sumei bănești, invocând că taxele nu pot fi rambursate. În acest caz, consumatorii s-au adresat cu o reclamație către agentul economic, solicitând dreptul acestora de a-și recupera banii achitați. Subiectul economic a refuzat satisfacerea pretențiilor consumatorilor, ceea ce i-a impulsionat să depună o plângere în cadrul APCSP. După implicarea Agenției, prestatorul de servicii a acceptat soluționarea pe cale amiabilă conflictului apărut, iar consumatorilor le-a fost restituită contravaloarea taxelor fiscale achitate în mărime 5.000 lei.

De la începutul anului, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a mai anunțat despre soluționarea cu succes a unui caz. Este vorba despre un bărbat din Capitală care și-a cumpărat un calculator de masă în valoare de 28.465 lei. La doar câteva zile de utilizate, pe ecran calculatorului au apărut pete de culoare albastră. După implicarea Agenției, consumatorului i-a fost returnată contravaloarea mărfii.