În ultima zi de subscrieri, pe tranșa de retail, a ofertei Purcari Winneries sunt deja cumulate peste 1.500 de ordine, în valoare de aproximativ 24 de milioane de euro, cererea fiind de 4 ori mai mare decât cele 980.000 de acțiuni puse în vânzare pe acest segment, scrie profit.ro. Oferta de listare a producătorului de vinuri din Republica Moldova Purcari Winneries a intrat pe ultima sută de metri, iar subscrierile investitorilor individuali s-au accelerat. Investitorii se pare că au fost încurajați de știrea privind acoperirea integrală pe tranșa instituționalilor, dar și de resorbirea șocului imprimat în piețele financiare de picajul neașteptat de luni cu 4,60% a indicelui Dow Jones Average Industrial. Astfel, astăzi până la ora 14.00 erau introduse în sistemul bursei 1.558 de ordine pe tranșa de retail, pentru un număr de 3,97 milioane de acțiuni, ceea ce înseamnă un nivel de suprasubscriere de 4,05 ori pentru pachetul de 980.000 de acțiuni pus în vânzare pe acest segment. Cum plasamentele se realizează, conform prospectului la prețul maxim al ofertei, subscrierile se ridică la aproape 24 de milioane de euro. Listarea la Bursa de Valori București a început în data de 29 ianuarie și se încheie astăzi. Operațiunea este intermediată de Raiffeisen Bank și Swiss Capital. Purcari este unul dintre cei mai importanți producători de vin din România și Republica Moldova, deținând în portofoliu patru branduri principale: Purcari, Bostavan, Crama Ceptura și Bardar. Vinurile Purcari înregistrează un scor mediu de 3,9 din 5.0 potrivit Vivino, aplicația globală de evaluare a vinului, în baza a peste 13.000 de recenzii.