Posesorul unui Range Rover, care a fost avariat în urma unui accident, a primit despăgubiri de la compania de asigurări abia după ce au intervenit angajații Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP). Potrivit informațiilor oferite de APCSP, un consumator din Chișinău a încheiat un contract de asigurare auto, iar în perioda asigurată automobilul de model Range Rover a fost implicat într-un accident. Proprietarul mașinii susține că a informat imediat asigurătorul despre cele întâmplate, prin telefon, iar ulterior a făcut unele precizări și în scris. Astfel, conform procesului-verbal de constatare a pagubelor automobilului avariat, compania de asigurări se obliga ca în 10 zile calendaristice de la depunerea înștiințării să informeze consumatorul despre decizia privind achitarea despăgubirii. Consumatorul nu a primit, însă, un răspuns în termenul stabilit privind decizia companiei asupra raportului de evaluare a pagubei. Așa că a înaintat o reclamație către APCSP și a solicitat implicarea angajaților acesteia pentru achitarea despăgubirilor materiale și respectarea prevederilor contractuale de către compania de asigurări. În rezultatul intervenției Agenției, compania de asigurări a achitat consumatorului 340 de mii de lei, suma necesară pentru acoperirea prejudiciului material.