Unul dintre cele mai populare branduri de pe YouTube a fost cumpărat de un trio veteran din industria de entertainment – care are legături cu jucători precum Disney şi Teletubbies – în contextul în care creatorii independent de conţinut au realizat că singurul mod de a se extinde este prin parteneriatele cu alţi producători, scrie zf. Little Baby Bum – al 9-lea cel mai vizionat canal de YouTube şi un salvator de timp practic pentru părinţii ocupaţi din lumea întreagă – a fost cumpărat de o agenţie denumită Moonbug, care va încerca să utilizeze canalul pentru a lua legătura cu alte companii mari din piaţă, în speranţa de a genera expunere media cu resurse limitate, potrivit cofondatorului Little Baby Bum, Derek Holder. Moonbug este o companie fondată de investitorul şi fostul angajat al Walt Disney, Rene Rechtman, de Alfred Chubb şi de John Robson de la WildBrain. Aceasta este o divizie a companiei canadiene DHX Media, cea care controlează branduri faimoase în lumea copiilor precum Popeye, Ben 10 şi Teletubbies. Rechtman a participat deja la una dintre cele mai mari tranzacţii din istoria YouTube-ului: vânzarea Maker Studios către Disney, într-o tranzacţie de circa 650 de milioane de dolari. Companii precum Maker au reprezentat în trecut o ţintă pentru companiile tradiţionale de media care încercau să înţeleagă mai bine platforma YouTube, considerată un bulevard de audienţe care are potenţialul de a fi adus înspre televiziunile tradiţionale, dar şi de a continua să existe doar pe internet. Tranzacţia este estimată la circa 7,8 milioane de dolari, însă detaliile oficiale sunt confidenţiale.