O pasageră a unei curse aeriane a fost opărită, în timpul zborului, după ce o stewardesă a vărsat pe femeie, din greşeală, apa fierbinte dintr-un termos. În timp ce transportatorul a susținut că accidentul nu a putut fi evitat, instanța a ajuns la concluzia că, în mod hotărâtor, la producerea rezultatului au contribuit și transportatorul, care a pus la dispoziția echipajului un termos defect, dar și stewardesa, care l-a manipulat greșit. Instanța a admis, însă doar în parte cererea, obligând Blue Air la plata a aproximativ 10.000 de euro, ceea ce reprezintă o treime din suma solicitată. Potrivit blog.avocatoo.ro, reclamanta a indicat că a călătorit, împreună cu soțul și fiica sa, de la Roma la București. Cu aproximativ o oră înainte de aterizare, însoțitoarea de zbor, care efectua servirea cu băuturi a pasagerilor a vărsat peste reclamantă, conținutul termosului cu apă fierbinte (ulterior, i s-a comunicat că termosul era defect, capactul acesteia fiind nefuncțional, dar cu toate acestea, folosit în acest fel de mai mult timp). Apa fierbinte i-a produs arsuri pe braț, antebraț și abdomen, durerile pricinuite reclamantei fiind insuportabile. Imediat după incident, șefa de cabină i-a înmânat din trusa de prim ajutor, un spray pentru arsuri. Întrucât durerile erau insuportabile, a solicitat un analgezic. Răspunsul pe care l-a primit a fost acela că în trusa de prim ajutor nu exista un astfel de medicament. În final, la rugămințile sale, șefa de cabină a întrebat în rândul pasagerilor și a obținut de la unul dintre aceștia medicamentul ibubrofen, care însă nu a avut efectul de a ameliora durerile. La aterizare a fost preluată de o ambulanță la ieșirea din avion și transportată la camera de gardă a aeroportului. Medicul de gardă i-a comunicat că specializarea sa nu îi permite să intervină în cazul său și că nu are tratamente specifice arsurilor, sens în care a fost transportată la Spitalul Elias – spitalul cel mai apropiar de camera de gardă. La Spitalul Elias, medicul de gardă a luat decizia de a o trimite la alt sptal, întrucât evaluarea și tratarea corectă a rănilor sale impunea intervenția unui chirurg plastician. În consecință, a fost transportată la Spitalul de Arși, unde a fost preluată în urgență de medicul de gardă, unde a primit următoarele îngrijiri. I-au fost prescrise analgezice puternice pentru a reduce durerea și totodată i s-a acordat concediu medical, fiind în incapacitate de a munci, de a șofa. La două zile de la rănire, mâna i s-a umflat foarte tare. Chirurgul plastician a constatat că rana este inflamată și a decis să îi administreze antibiotic, pentru a reduce riscul de infectare. Datorită incapacității de a lucra, a primit concediu medical pentru 3 săptămâni. Reclamanta s-a adresat pârâtei, pentru repararea pe cale amiabilă de către aceasta a prejudiciului moral, pe care i l-a pricinuit, însă într-o manieră condescendentă, pârâta s-a oferit să acopere daunele materiale, pe care reclamanta nu le-a pretins, constând în cheltuielile de spitalizare și tratament. Compania airiană a precizat, însă, că situația în sine reprezintă un eveniment nefericit datorat unor evenimente exterioare, cu grad mare de incidență în timpul călătoriei cu avionul, și , anume turbulențe care ating apogeul, în special în timpul iernii. În plus, zborul Roma – București este un zbor peste Marea Mediterană și peste munții din sudul Europei, zone în care se formează curenți puternici și care generează turbulențe puternice. Instanța a precizat că fapta ilicită cauzatoare de prejudicii a constat în manevrarea necorespunzătoare a căruciorului cu băuturi și vărsarea peste reclanantă a apei fierbinți ținută într-un termos necorespunzător. Astfel, compania aeriană a fost obligată să achite reclamantei 46.500 RON, echivalentul a 10 mii de euro.