Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP ) a fost notificată de către o femeie din orașul Chișinău că a procurat un pachet turistic pentru o vacanță în Grecia, dar s-a îmbolnăvit și nu a mai putut pleca. Consumatoarea a declarat că a achitat pentru sejur peste 550 euro. De acești bani, urmau să se bucure de vacanță două persoane, într-un hotel de patru stele cu alimentație inclusă.

Cu câteva zile înainte de a merge în vacanță femeia s-a îmbolnăvit și a avut nevoie  de tratament. Aceasta susține că nu a anunțat reprezentanții agenției de turism deoarece a sperat că se va însănătoși până în ziua în care urmau să plece în vacanță. Acest lucru nu s-a întâmplat așa că a fost nevoită să renunțe la concediu. Ea a infomat agentul economic despre acest lucru cu doar o zi înainte de plecare și a cerut să-i fie restituiți banii.

Reprezentanții companiei au tergiversat soluționarea disputei așa că femeia s-a adresat la APCSP. În urma intervenției inspectorului APCSP, agentul economic a întreprins măsurile necesare spre a soluționa divergențele pe cale amiabilă. Astfel, reprezentantul agenției de turism a emis o scrisoare de garanție, prin care s-a obligat să achite 450 de euro și 18.640 lei în rate până în luna ianuarie 2019.