Doi locuitori ai municipiului Chișinău și-au întors banii achitați pentru apartamentele aflate în construcție, după ce blocul locativ nu a fost dat în exploatare în termenii promiși de companie. Aceștia și-au recuperat banii după intervenția Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP).

Potrivit autorității, consumatorii, respectând prevederile contractelor privind investițiile în construcțiile spațiilor locative, au achitat sumele prevăzute. Însă, agentul economic a încălcat termenul de dare în exploatare a blocului locativ. Acest fapt i-a nemulțumit pe cei doi cetățeni, care au decis să scrie o reclamație către prestatatorul de servicii. Agentul economic a ignorat, însă, plângerea acestora.

Ulterior, persoanele s-au adresat către APCSP și, după intervenția instituției, agentul economic a fost sesizat cu privire la încălcarea prevederilor contractuale și a acceptat soluționarea pe cale amiabilă a cazurilor.

Potrivit Agenției, ambele persoane au primit înapoi câte 24 de mii de euro, bani care au fost investiți anterior în construcția apartamentelor.

Amintim că, persoanele nemulțumite de calitatea serviciilor primite pe piața locală se pot adresa la Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, la numărul de telefon 0800 28028 (apel gratuit din rețeaua fixă) sau pe adresa de e-mail consumator@apc.gov.md.