Toate adresele înregistrate în Republica Moldova vor fi disponibile într-un sistem unic informațional automatizat, ce reprezintă Registrul de stat al unităților administrativ-teritoriale și al adreselor (Registrul adreselor).

Registrul adreselor are misiunea de a acumula într-un singur loc, de a administra și de a publica informația despre amplasamentul și denumirile arterelor de circulație din toată țara și adresele corecte ale tuturor bunurilor imobile. Sistemul va deveni singura sursă publică de informații veridice pentru toate adresele înregistrate în Republica Moldova, iar datele sale vor fi utilizate de diverse servicii și instituții de stat (112, Poșta Moldovei, instanțele judecătorești). Sistemul va fi folosit și pentru actualizarea datelor din alte Registre electronice.

Noul sistem va putea fi accesat gratuit de orice cetățean care dorește să afle o adresă.

Agenția Servicii Publicec a înregistrat până în prezent peste 1,5 milioane de adrese, iar până în 2023 urmează a fi înregistrate încă 500 de mii de adrese

Aici puteți viziona un spot videografic despre Registrul de adrese și cum poate fi utilizat de către cetățeni.