Există câteva lucruri pe care fiecare avocat trebuie să le poată face. Cum ar fi, să răspundeți la întrebarile venite din partea prietenilor privind înregistrarea unei firme sau demisia de la locul de muncă. La fel, să știți ce amendă/puncte de penalizare se ia pentru contravențiile rutiere. Și, da, să revizuiți un contract. Fiecare avocat ar trebui să poată revizui un contract. Într-o zi, un potențial client va spune că are nevoie de avocat pentru a revizui un contract și vrea pe cineva care are cunoștințe într-un anumit domeniu, fie că este vorba de modă, mobilier, medicamente sau orice altceva. Pentru a fi mai ușor să actualizați/revizuiți contractul, de multe ori, domeniul de activitate sau alte dispoziții specifice domeniului, apar în preambulul contractului. Termenii și clauzele nu sunt la fel peste tot, dar elementele de bază rămân aceleași. Indiferent de subiect, fiecare avocat ar trebui să poată face câteva comentarii constructive. Asigurați-vă că clientul dvs. poate ieși din contract. Acest lucru este cel mai important. Odată ce cineva încearcă să iasă dintr-un contract, puteți fi siguri că ambele părți vor examina în detaliu secțiunile relevante. Insistați la 30 (sau 15) zile pentru încetarea contractului, iar dacă nu puteți obține acest lucru din start, următorul lucru mai bun este să aveți o perioadă de încetare de 30 de zile după un an contractual. Termeni de reînnoire. Urmăriți contractele pentru întreținere permanentă, în care reînnoirile se efectuează automat, cu excepția cazului în care se face o notificare într-o fereastră foarte îngustă de timp și se poate renunța la orice reînnoire automată. Pe de altă parte, în cazul în care relația de afaceri înfloreste, atunci părțile probabil nu se vor deranja să facă ceva pentru a reînnoi contractual. Întotdeauna este o idee proastă să aveți un contract, care teoretic a încetat, dar în baza căruia se desfășoara relatia. Așadar, reînnoirile automate nu sunt un lucru rău, însă asigurați-vă că clientul dvs. poate ieși din acest contract. Rezilierea. Puteți vedea problema aici? Dacă nu puteți să scoate-ți clientul dintr-un contract neavantajos, numele dvs. urmează să fie blestemat  în fiecare lună, când acel ordin de plată către furnizorul pe care nu-l poate suporta, va trebui întocmit. Asigurați-vă că acel contract poate înceta imediat în favoarea clientului, în cazul unei încălcări. La fel, puteți stabili o perioadă de preaviz. Transfer. Asigurați-vă că clientul dvs. nu are nevoie de consimțământul celeilalte părți pentru a face orice fel de “sarcină”, care este rezultatul unei reorganizări corporative. De asemenea, ”forțați” ca să nu fie nevoie de consimțământ în cazul în care clientul dvs. este cumpărat. Să obțineți un acord de la toți cei aflați în mijlocul unei tranzacții de fuziuni și achiziții, este aproape imposibil. Colectarea cheltuielilor. Faceți orice parte ,care nu plătește sau nu execută contractul, responsabilă pentru cheltuielile legale. Se întâmplă foarte rar ca aceste cheltuieli să fie efectiv plătite de cealaltă parte, însă această dispoziție este adesea folosită ca o “nuia” pentru a obține o parte din plată. De exemplu: ”Dacă vă dau în judecată va trebui să plătiți cheltuielile juridice, așa cum prevede Contractul, așa că ar fi bine să plătiți acum ceea ce datorați acum”. Sursa: Abowe The Law