O femeie din capitală și-a recuperat banii, după ce s-a adresat la Agenția pentru Protecția Consumatorilor (APC). Aceasta s-a plâns la APC că angajații unui atelier de croitorie i-au distrus o haină și refuză să achite pagubele produse. Femeia susține că a plătit 160 de lei pentru a fi făcute unele retușări la o piesă vestimentară în valoare de aproape 6.800 de lei. Atunci când a mers să o ia de la atelier, a descoperit că au fost executate unele lucrări care nu au fost solicitate, iar haina a fost distrusă. Clienta a cerut să îi fie returnați atât banii pentru haină, cât și cei plătiți pentru serviciile de croitorie. Fiindcă agentul economic a refuzat să-i restituie banii, femeia a depus o petiție la APC. Astfel, Agenția a inițiat un control asupra corespunderii serviciilor prestate cu cerințele prescrise și declarate. Imediat, însă, agentul economic s-a răzgândit și i-a achitat clientei pagubele suportate. Legea privind protecţia consumatorilor prevede că prestatorul este obligat să asigure prestarea serviciului în termenele și condițiile stabilite în reglementările specifice în domeniu sau stipulate în contractul de prestare a serviciului. Este bine să știți că orice contract încheiat între comercianţi şi consumatori pentru vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii trebuie să cuprindă clauze contractuale clare, fără echivoc, pentru înţelegerea cărora nu sunt necesare cunoştinţe de specialitate. Mai multe detalii, aflați din articolul ”Clauzele abuzive în contractele încheiate cu consumatorii”.